Corona de Nadal casolana

img_2110

Aquesta és la corona de Nadal que vaig fer enguany amb elements vegetals propis de la nostra terra. És mol sencilla de fer, necessites un perxa d’estendre roba de fil ferro, branques de diferents arbres i arbuts, i corda per fitxar-les a la corona. Vaig agafar la idea d’un pin del pinterest i ho vaig trobar molt bo de fer.

Aquí teniu totes les plantes que vaig agafar:

img_2091

També vaig posar-hi unes pinyes, una mica d’escorça de pi i un pompó de llana blanca.

img_2092

img_2090

Detall de la corona:

img_2111

Deixa un comentari

