Funda llibre lectura

image

Aquesta funda de llibre la vaig fer per anar de viatge i no mastegar el llibre. La veritat es que es molt fàcil de fer. Vaig mirar un tutorial de pandilleando. La tela la vaig comprar a ikea i com veureu a altres entrades m’ha rebut molt un metro.

Te dues solapes per agafar el llibre, una cinta (en el meu cas negre) que fa de punt de llibre i un elàstic per tancar el llibre.

Per cert si a algú li pica la curiositat el llibre que Llegesc es diu “El libro de los Baltimore” d’en Joël Dicker. La veritat m’agrada bastant, ja havia llegit ” La verdad sobre el caso Harry Quebert” que també m’havia agradat.

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aquí veis l’elàstic que surt de la contraportada.

image

Aquí se veu el marcador de pàgines que és una cinta negre.

image

Anuncis

Deixa un comentari

