Ronyoneres

image

Vaig fer aquestes ronyoneres per uns amics del meu fill, el patró és de Diari de Naii i com veis la primera està feta amb texans reciclats.

image

Aquesta segona la vaig cosir amb aquesta tela de còmic molt apropiada per adolescents.

ronyonera-comic

La darrera que vos enseny és la primera que vaig cosir pel meu fill, me pensava que ja l’havia publicat però ho acab de mirar i no és així, per tant aquí la teniu.

La tela de les bicicletes és japonesa d’Echino que vaig comprar per la web del Tela Marinera fa alguns anys, encara que segurament la trobareu a la tenda de teles japoneses de  Barcelona se diu Nunoya.

image

 

Deixa un comentari

