Moneder de pessic canvi de mans

 

image

Aquesta entrada va dedicada a na Júlia del Racó de la Júlia, ja que ella em va regalar les teles i la tanca de pessic per fer el moneder juntament amb el bolso de topets vermells. Tot això gràcies al magnífic intercanvi de canvi de mans organitzat per l’Alicia de Ganxetades. Si voleu saber més d’aquest intercanvi mirau les altres entrades titulades canvi de mans.

Gràcies Júlia he disfrutat cosint-lo i les teves instruccions m’han anat perfectes. Com veus he aprofitat per cosir un altre moneder, ja que tenia una tanca que m’havia regalat una amiga meva (l’Anna) i encara no l’havia fet servir.

Estic contenta del resultat, que trobau??

 

 

Anuncis

2 thoughts on “Moneder de pessic canvi de mans

Deixa un comentari

