Canvi de mans 3

image

Avui us ensenyaré la bossa que vaig fer per l’intercanvi de mans, vaig utilitzar les teles vermelles que tenia per casa, és un color que m’agrada molt i vaig fer aquest bolso amb un patró del blog noodlehead la super tote bag.

El regal ha estat per na Cristina Beà del blog myworldofwool, esper que el disfrutis.

image

image

One thought on “Canvi de mans 3

  1. cristina

    Susanna!!!!!!!!!!!!!!!!!! no sabia que tenies un blog!!!!!! MIL GRÀCIES!!!!! M’encaaaaaaanta aquesta bossa!!!! és PRECIOSA!!!!!! ja ho vsig publicar al blog i a Instagram. Gràcies…… gràaaaaaaaaaaaaaaaaacies………

Deixa un comentari

