Canvi de mans 2

image

La setmana pasada me va arribar el meu intercanvi de canvi de mans. Es el primer pic que hi particip i trob que ha estat una bona experiència.

Com veis és un bolso de tanca amb tela plastificada de topos. La veritat és que la tela m’agrada molt, a més me va regalar el material per fer un moneder petit junt amb les explicacions. De moment no l’he pogut fer, en tenir-ho llest ja ho publicaré.

La persona que me va fer l’obserqui és na Júlia de l’Hospitalet de Llobregat del blog el Racó de la Júlia.

Moltes gràcies Júlia he estat molt contenta de rebre el teu paquet, m’ha agradat molt, també vull agraïr a n’Alicia de Ganxetades la seva iniciativa.

image

 

image image

Anuncis

5 thoughts on “Canvi de mans 2

  1. Júlia

    Viscaaaa quina ilu que t’hagi agradat!!!
    Ho vaig fer amv molta ilusió!! Si et va curt , ho pots cancviar amb un bies o una corda més llarga ( ho vaig fer a la meva mida jejeje)
    Un plaer guapa!!!

Deixa un comentari

