Canvi de mans

image

Fa aproximadament un mes i mitg que me vaig apuntar per primera vegada a un intercanvi, va ser gràcies al blog de ganxetades. Vaig trobar que era una bona idea i que amés així anam utilitzant materials que tenim i que ja hem utilitzat. Encara no sé calcular gaire els metres que necessit de teles i normalment sempre me’n sobra.

Aquestes són les teles que vaig triar per fer l’objecte, que finalment ja he acabat i estic apunt d’enviar.

image

També he preparar una capsa per enviar-ho, com que no en tenia cap de guapa la vaig haver de forrar. Que trobau??

De moment no vos mostraré el contingut de la caixa, esper que a la persona que m’ha tocat li agradi, jo he disfrutat de fer-ho i amés he après algunes coses noves que no havia fet la primera vegada.

I com serà el meu objecte, de quin material? Quant arribarà?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

