Moble restaurat abans i ara

image

image

Estic intentant reestructurar i buidar la sala de casa de tants d’objectes que s’han acumulat. És una feina dura i sobretot difícil de dur a terme ja que hi ha moltes més coses a arreglar dins la casa.

Aquesta caixonera la vaig comprar a la costa de’n Brossa ja fa anys quan en vaig casar. Els caixons són massa grossos i de fet el darrer estava romput.

El vaig decidir pintar de blanc amb chalkpaint i al lloc dels darrers caixons posar-hi un prestatge pels instruments musicals dels meus fills. Els poms o tiradors són de zara home.

Que trobau de la transformació??

imageimage

imageimage

Anuncis

Deixa un comentari

